23 Haziran 2013 Pazar

♥Makyaj Nasıl Yapılır?♥

Benim kendi çekimimden resimli olarak güzel bir makyaj nasıl yapılır işte onun cevabını öğreneceksiniz ! :)
Model : Rezzan_07


Güzel bir makyaj yapabilmek için doğru yüz hatları ve göz vs. seçmelisiniz.En doğru yüz budur :)


Gerekli olan kalemleri sürün.Makyajımız koyudan açığa şeklinde olacağı için bir bölümü siyah diğer bölümü yani gözün uçlarını beyaz kalemle boyayın :)


Kullanacağınız renkleri seçin.İyi renk seçimi her zaman önemlidir.Koyudan açığa şeklinde seçerseniz daha iyi makyajlar yaratabilirsiniz :)


Tek hareketle yukarıdan aşağı en koyu farınızı çekin.Bir kere üstünden tekrardan geçin.


Daha sonra pembe rengi sürdüğünüz morun hizasından düzgün bir şekilde iki kere sürün.Yanı bir kere aynı hizadan geçin daha sonra sürdüğünüz pembenin üstünden tekrar geçin :)


Daha sonra en açık pembenizide aynı şekilde aşağıya doğru  sürün.Tabii ben şu anda düzgün yapamadım fakat siz mantığı kavradıysanız sorun yok demektir :)


Uçlara beyaz sürebilirsiniz ama ben sınırıma ulaştığım için süremedim :) Daha sonra eyelinerinizi sürün rimelinizi falanda sürün işte bu şekilde bir makyaj ortaya çıkıyor :)


PÜF NOKTA : Makyajınızda gözlerinizin ön plana çıkmasını istiyorsanız açık renkli rujlar tercih edin.Ben bazen görüyorum bu şekildeki makyajların altına kıpkırmızı ruj sürenler oluyor.Bu çok yanlış bir seçimdir :)


İsteğinize göre saç veya takı ekleyin.İşte makyajınız hazır ! :)
Aşağıdada yaptıgım birkaç makyaj örneği var :)




UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ! HEPSİNİ TEK TEK KENDİM ÇEKTİM VE YAPTIM :) HEPİNİZİ KOCAMAN ÖPÜYORUM KIZLAR :) SAYFAMIZI TAKİPTE KALIN ! :))

SİLACAN_012



4 yorum: